Mój zwykły dzienniaczek

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 17:09

Hej,

Jako, że dawno nie było nic o makijażu, chcę nadrobić co nieco, pokazując Wam jak najczęściej maluję się na dzień. Zdjęcie zrobiłam przy okazji, bo i tak czekałam wtedy na męża ;) Hmmmm... Tak sobie myślę, że chyba teraz tak będę robiła, na spontana :D hihihi

Najczęściej na dzień wykonuję sobie makijaż techniką banana, w neutralnych odcieniach. Lubię podkreślone kości policzkowe, więc delikatnie modeluję twarz i podkreślam brwi. Maluję rzęsy (czasami pod tusz używam dodatkowo odżywki do rzęs). A na koniec, także lekko, podkreślam usta - zależy od tego gdzie idę, jaki mam humor i ile czasu. Tak zupełnie szczerze :) Więc czasami jest to błyszczyk w odcieniach różu, plus konturówka - jak tutaj na zdjęciach, a czasami bezbarwna pomadka.





To tyle :)
Jestem ciekawa jakie są Wasze najczęstsze makijaże dzienne, a może nie macie czasu i nie robicie go wcale? Piszcie w komentarzach, z chęcią poczytam. Podobny wpis na temat makijażu dziennego/ popołudniowego, znajdziecie tutaj: kliknij i sprawdź.


Miłego i niezwykłego dnia wszystkim życzę. Pozdrawiam ciepło.
Ola


  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.