Nietypowy kalendarz adwentowy. Czyli, jak miło spędzić czas w oczekiwaniu na Święta.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 23:06

Dzień dobry.

A to jest Nasz kalendarz adwentowy. Taki dla dużych dzieci. No, ok... takich po 30stce haha...:)




Zdecydowałam się na zrobienie kalendarza adwentowego, gdyż chciałam urozmaicić coś, co być może nie było by takie fajne bez niego... Czyli ten wspaniały czas, w którym oczekujemy na Święta. 
Bo wiadomo jak jest. Praca, zakupy i cała reszta przygotowań czesto odbierają nam trochę ducha świąt...
I dlatego wiem, że jeśli włoży się serce w przygotowywanie takich niespodzianek, to jest weselej, jest radośniej i mamy później super wspomnienia. 

A to właśnie dla tych wspomnień warto pobudzić swoją kreatywność i wyczarować coś ekstra. Po to żeby było niecodzienne i inaczej niż zawsze.
Wiem, bo robiłam tak nie raz:)

***

Zaplanowanie i zrobienie zajęło mi dwa dni, ale warto było! 

A wiecie co jest w środku? Cuksy, batoniki, małe podarki i milusie zadania do zrobienia każdego dnia dla obojga❤ 

Polecam zrobienie takiego nietypowego kalendarza.


Niech to będzie czas radosnego oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia. Pełnego fajnych niespodzianek i miłych wydarzeń u każdego z Nas...❤🎄

Pozdrawiam ciepło! Ola.

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.