Makijaż smokey. Propozycja

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 06:51

Witam ciepło w majowy i chłodny wieczór :)

Dziś przygotowałam dla Was propozycję makijażu w odcieniach koloru niebieskiego. Pierwszy raz wstawiam zdjęcie swojego makijażu na mnie ;) Zdecydowanie więcej przyjemności sprawia mi malowanie kogoś innego niż siebie. Ale wszystkiego w życiu trzeba spróbować ! :)

Makijaż nadaje się na wieczór. Zdecydowanie jest to makijaż wieczorowy, smokey.




Krótki opis:
1. Po uprzednim przygotowaniu skóry do makijażu (demakijaż, nawilżenie) nakładam na całą twarz podkład za pomocą gąbeczki i paców.
2. Podkład utrwalam pudrem sypkim, aplikowanym za pomocą pędzelka 161S MAC.
3. Następnie podkreślam brwi. Do tego użyłam produktu glo minerals Brow Kit, który nanisłam za pomocą pędzelka skośnego.
4. Gdy brwi są już gotowe, nanoszę na górną powiekę aż do jej załamania kredkę w kolorze niebieskim. Po czym delikatnie ją rozcieram.
5. Na tak przygotowaną bazę pod cień, aplikuję za pomocą pędzelka cień sypki (Glazel wieżyczka Tropic). Delikatnie aby się nie osypał.
6. Po czym rozcieram granicę szarym cieniem i tuż nad załamaniem aby nadać głębi.
7. W wewnętrznym kąciku użyłam cieni: matowego jasnego żółtego, pomieszanego z beżowym, również firmy Glazel.
8. Linię wodną podkreśliłam czarną kredką, po czym ją roztarłam i nałożyłam brązowy cień.
9. Tuż pod brwiami rozjaśniłam powiekę beżowym cieniem.
10. Pomalowałam rzęsy tuszem, a następnie przykleiłam sztuczne rzęsy na pasku.
11. Usta obrysowałam konturówką i użyłam szminki Rimmel nr 038
12. Na wykończenie makijażu użyłam bronzera (Glazel), różu (Glazel) i rozświetlacza (paletka Sleek).



I to tyle... :) Jak się podoba, co o tym sądzicie?

Pozdrawiam...
Ola


  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.