Z głową w chmurach. Czyli dzień, w którym skakaliśmy ze spadochronu.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 17:14

Będąc na wakacjach w Polsce, spełniłam jedno ze swoich marzeń... :) Skoczyłam ze spadochronu w tandemie. Do skoku namówiłam również męża :D hihihi Skok był także przy okazji rocznicy od kiedy jesteśmy ze sobą... a to już 10 lat.. :)

Poniżej kilka zdjęć  z tego dnia :D i fimik...:D



Ubieramy się...







A to ja już po MEGA szczęśliwa !




Krótka instrukcja, jak będzie wyglądać wyskok z samolotu





Szybkie selfie z braciszkiem


Artur już ląduje...




Już po... SZCZĘŚLIWY i opowiada :) 




Piękny zachód słońca...






A na deser filimik z naszym udziałem! :)





Dziękujemy SkyDive Chełm za mile spędzony czas w chmurach i na ziemi! :)
Ola i Artur

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.