Makijaż klasyczny

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 13:39

Witam Was bardzo gorąco we wtorkowy południe!


Dzisiejsza propozycja makijażu, to makijaż klasyczny.
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie :) Więc leciutko go zmodyfikowałam. To będzie moja dzisiejsza wersja tego makeupu. 
Co zrobiłam: Oprócz czarnej kreski na górnej powiece, zastosowałam również technikę "banana". Dzięki temu makijaż oka jest wyraźniejszy a powieka nabiera trójwymiarowości. Na dolną powiekę zaaplikowałam cień w kolorze fioletu, po czym go roztarłam. W tradycyjnym klasycznym makijażu, raczej tak się nie robi, ale tak jak pisałam, musiałam coś dodać od siebie. Lubię przemycać kolorki :) 
Brwi podkreśliłam za pomocą pędzelka i cieni. Oczywiście dokleiłam rzęsy w pasku.
Wykonałam konturowanie twarzy, a usta pomalowałam szminką w kolorze pomarańczowym oraz czerwonym błyszczykiem z drobinkami. Dlatego wyszedł taki piękny odcień na ustach.

Tradycyjny makijaż klasyczny/francuski charakteryzuje się: jasna cerą, wyrazistymi ustami w odcieniach czerwieni, fuksji i podobnych, czarną kreską na górnej powiece, do tego podkreślonymi brwiami oraz starannie wytuszowanymi rzęsami.

Należy pamiętać, że odcień szminki zawsze dobieramy do swojego typu urody. 
Ja uwielbiam czerwone usta, więc mam sporą kolekcję czerwonych szminek w różnych odcieniach.





I jak moi mili? Podoba się Wam przedstawiony makijaż? :D
Zapraszam do komentowania, zadawania pytań lub przesyłania propozycji makijażu jakie chcielibyście zobaczyć.
Buziaczki!


Pozdrawiam gorąco z deszczowego dziś Oslo :)
Miłego dnia!
Aleksandra.

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.