Dania. Spacer po Kopenhadze, część 2.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 22:49



Jest to druga część o Naszym zwiedzaniu Kopenhagi. Pierwszą część można znaleźć tutaj (klik)
Ok, więc jak już wspomniałam w pierwszej części, oprócz standardowego zwiedzania pieszo, wzięłam także udział w półmaratonie. Bieg odbył się w Kopenhadze 17go września. Było to niezapomniane przeżycie. I bez wątpienia wyjątkowy bieg. Wiadomo, jak każdy, którzy przebiegłam. Ale ten zdecydowanie różnił się od wszystkich :) A dlatego, że nastąpiło ogromne oberwanie chmury. Padał deszcz. Później grad. Zrobiło się bardzo zimno, a ulice zamieniły się w rwące potoki. Serio... Przez chwilę pomyślałam, aby gdzieś się schować jak niektórzy biegacze. Lecz pomysł ten szybciutko wybiłam sobie z głowy, ponieważ stojąc cała przemoczona zmarzłabym jeszcze bardziej. Choć już i tak było mi bardzo zimno. Jak się później okazało... Bieg w pewnym momencie przerwano, gdyż uderzył piorun i prawdopodobnie 3 osoby na tym ucierpiały. 




Ja dobiegłam cała i zdrowa - a to najważniejsze. Prawda? Medal dostałam od razu na mecie. Było co w domu opowiadać! :D No, a później to już prysznic, jedzonko i zwiedzania ciąg dalszy. Do tego pogoda się tak poprawiła, że po burzy nie zostało ani śladu. No może małe kałuże gdzieniegdzie. Tyle.

 


Tutaj spacer ulicami Kopenhagi... Kawiarnie, na ulicach rowerzyści i słońce na niebie :)


Cytadela Kastellet w Kopenhadze, to bardzo piękne miejsce.





I tak zaszliśmy, aż do miejsca, gdzie można było zobaczyć małą Syrenkę. Ze zdjęć zrobiłam kolarz w formie widokówki! :)



I to tyle... Zdjęć nacykaliśmy bardzo dużo. To były dwa intensywne ale bardzo przyjemne dni.


W nocy wróciliśmy z powrotem do Oslo. Dodam, że tego dnia łącznie z półmaratonem zrobiłam ponad 40 km, że tak powiem "z buta". Ale było super i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócimy. Pozdrawiam. Ola

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

1 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.