Żółty z akcentem niebieskiego

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 22:00

Witam ciepło,

Makijaż, jaki chcę przedstawić, to propozycja w sam raz na wakacyjne wieczory.Kolory to: żółty, trochę pomarańczowego, niebieskiego ... i kilku innych :)

Zapraszam!




A oto Krótki opis:
  1. Podobnie jak w poprzednim. Po uprzednim przygotowaniu skóry do makijażu (demakijaż, nawilżenie) nakładam na całą twarz podkład za pomocą gąbeczki i paców.
  2. Podkład utrwalam pudrem sypkim, aplikowanym za pomocą pędzelka 161S MAC.
  3. Następnie podkreślam brwi. Do tego użyłam produktu glo minerals Brow Kit, który nałożyłam za pomocą pędzelka skośnego.
  4. Gdy brwi są już gotowe, nanoszę na górną powiekę bazę z kredki w kolorze białym. Następnie delikatnie ją rozcieram.
  5. Na tak przygotowaną bazę pod cień, aplikuję za pomocą pędzelka żółty cień sypki (tu również Glazel wieżyczka Tropic). Delikatnie aby się nie osypał.
  6. Za żółtym aplikuję cień w kolorze pomarańczowym, rozcieram aby ładnie się połączyły. 
  7. W zewnętrznym kąciku powieki aplikuję cień w kolorze lekkiego brązu, po czym rozcieram go podkreślając delikatnie załamanie powieki.
  8. W wewnętrznym kąciku użyłam białego cienia firmy Glazel.
  9. Linię wodną podkreśliłam niebieską kredką, po czym ją roztarłam.
  10. Na dolnej powiece nałożyłam brązowy cień w tym samym odcieniu co na górnej powiece.
  11. Tuż pod brwiami rozjaśniłam powiekę beżowym cieniem.
  12. Pomalowałam rzęsy tuszem, a następnie przykleiłam sztuczne rzęsy na pasku.
  13. Usta obrysowałam konturówką i użyłam szminki Rimmel Rose Passion nr 160.
  14. Na wykończenie makijażu użyłam bronzera (Glazel) oraz różu (Glazel).




Jak Wam się podoba? :)
Pozdrawiam 

Ola.

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.