Makijaż dzienny z wykorzystaniem mojego nowego nabytku.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 21:29

Dzień dobry...:)

Jak się dziś macie?
Przedstawiony makijaż wykonałam (w większości) przy użyciu kosmetyków z niżej prezentowanego zestawu. Jestem zadowolona z zakupu. Najbardziej urzekł mnie rozświetlacz :) Ale dość często używam również szminki w neutralnym kolorze. Ale o tym niżej.



Do przedstawionego makijażu korzystałam z cieni z paletki w zestawie Ted Baker, ale że brakowało mi ciemnego odcienia do zewnętrznego kącika oka, użyłam cienia Sephora Coffe brown nr 18, oraz białą kredkę Rimmel na linie wodną, eyeliner Ted Baker.
Brwi: glo minerals Brow kit.
Twarz: podkład Rimmel Match Perfection, nr 200, puder sypki Manhattan nr 1, bronzer z palety Glazel, rozświetlacz i róż Ted Baker.
Usta obrysowałam konturówką i pomalowałam szminką Ted Baker.
Do rzęs dokleiłam kępki Eylure Pro - Lash.




Niżej opisałam, co znajduje się w środku tego sympatycznego pudełeczka.


Tak się prezentuje po otwarciu i wysunięciu dolnej szufladki. 



  cienie


to właśnie ten (w środku) rozświetlacz
zdobył moje serce hehehe


 od lewej:
błyszczyk w kolorze fuksji
szminka
róż w sztyfcie, który można również użyć jako szminkę :)
..i eyeliner.



W zestawie są jeszcze: pędzelek do pudru
pędzelek do cieni
2 lakiery do paznokci w neutralnych odcieniach;
jeden kryjący a drugi z powodzeniem można użyć do french'u.
zalotka.

Fajna sprawa taki zestaw, choć początkowo nie wiedziałam czy go "brać".

Buziorki! :)
Ola.

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

1 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.