Norweski początek października. Aktywnie.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 17:04

Cześć,

Tego dnia, nie mogłam nie wziąć ze sobą aparatu. Wiedząc, że jadę w tak piękne miejsce, jeszcze dzień wcześniej przygotowałam swój aparat.
Magiczne miejsce, o którym mowa, to jezioro Semsvannet, w miejscowości Asker. Miasteczko mieści się około 30 km od Oslo. Wokół jeziora znajduje się także rezerwat przyrody - Nordre Skaugumsåsen. Malowniczy krajobraz, który zrelaksuje chyba każdego. Piękno przyrody zawsze mnie zachwyca.

Celem było spotkanie i przebiegnięcie wspólnego mini biegu, który wymyśliła Justyna. 

Na początku przebiegliśmy około 5 km a później weszliśmy/ wspięliśmy się na górę, z której są te piękne widoki na jezioro Semsvannet.

Tak pięknie zaczęła się jesień...:)
Eh... nie mogę się napatrzeć.

















A tutaj sportowa załoga :) 
Od lewej: Ja, Justyna, Maciek, Paweł, Artur i na dole piesek Edek.


Pozdrawiam ciepło.

Aleksandra :)

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.