Motywacja. "Dziś" porównuj się z... ze sobą "z wczoraj".

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 14:00


Witam po dłuższej nieobecności...:)




Uwaga, mam wenę! Ha! Właśnie wjechała świeżutka, jak.... Kto...??? -Jak kot w obierki? Nie. Jak Adam Kszczot na metę! hehe Zainspirował mnie filmik, który oglądałam dla beki... kliknij tutaj.

Więc będzie krótka "przemowa" motywacyjna. W sumie nic odkrywczego, ale podzielę się z Wami, moje mordeczki.
Oprócz tego, że filmik jest zabawny i jak tylko przestałam się śmiać, to wyciągnęłam z niego jeden duży wniosek. 

Że nic nie przychodzi łatwo. Początki bywają trudne, czasem nawet bardzo. ALE trening, upór w działaniu, chęci, czas, no i też dystans do siebie, czynią z nas lepszych, niż w dniu kiedy zaczynaliśmy "stawiać pierwsze kroki" -To się tyczy każdej dziedziny życia.




fragment z książki "Bóg nigdy nie mruga" R. Brett


Ja jestem wdzięczna i dumna, że jestem tu gdzie jestem. Choć długa droga przede mną, to się nie zrażam. Fajnie jest wrócić myślami do dnia, kiedy się zaczynało, oraz porównać siebie z "wczoraj" i "dziś". Codzienna praca nad sobą, jest niczym rzemiosło. Porażki, upadki są nieodłączną częścią drogi do celu, gdyż to one uczą nas pokory, szacunku do siebie i innych, oraz tego żeby próbować i nie przestawać o siebie walczyć. (To ta huśtawka, która wali nas w głowę.)
Myślę, że każdy z Was siebie docenia w taki sam sposób😍 Tak robią silne "Kocury". 


Wybierz cel, obierz drogę i krocz nią, bo bez względu na to jak Ci teraz idzie, kiedyś odwrócisz się za siebie i zobaczysz ile dałeś/aś radę przejść. Wtedy się uśmiechniesz do siebie i w duchu sobie podziękujesz za podjętą kiedyś decyzję.


Życie jest ciągiem doświadczeń, z których każde czyni nas silniejszymi, mimo, że czasem trudno nam to sobie uświadomić. Henry Ford

Także, obojętnie o co chodzi, nie poddajemy się. Wierzmy w siebie! Bo jak nie my to kto???

I obojętnie co robisz, to bądź tego pewien i bądź z tego dumny i wierz w siebie. VNM 



Buziaki mistrzunie :)


Czytała Krystyna Czubówna, pisała jak zawsze Ola Olewińska :D

Peace✌

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.