Kartka z kalendarza. 16 września - co to był za dzień?

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 19:40

16 września. Jest to ten dzień, w którym nawet Google sklada Mi życzenia...😄


Dokładniej, co takiego jest 16 września? Jakieś święto? Sprawdziłam i jest ich kilka:

Dzień Maszynisty. Dzień Ochrony Dziury Ozonowej. Dzień Bleusa i... najważniejsze, którego sprawdzać nie musiałam, Moje Urodziny! Hehehe

Tak, teraz jestem starsza o rok;-)

I z tej, oto okazji, przedewszystkim i na pierwszym miejscu, chcę życzyć sobie dużo zdrowia. Dla mnie zdrowie jest podstawą. Gdyż w parze ze zdrowiem idzie siła, spełnianie marzeń, energia.
Do tego miłości i przyjaźni, aby zawsze były obecne w moim zyciu, i w życiu moich bliskich. W parze z nimi idzie szczęście, radość, bezpieczenstwo, wewnetrzne ciepło.
Pasji, aby nigdy nie mijała. Bo w parze z nią idzie spełnienie, odkrywanie nowych rzeczy, rozwój. A te prowadzą jeszcze dalej.
I na koniec. Odwagi, nadzieji oraz wiary, gdyż bez nich większość wcześniejszych punktów była by ciężka w realizacji.

Tego właśnie sobie życzę. Aby nigdy nie zabrakło tych rzeczy w moim życiu ❤

Pozdrawiam, Ola.

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.