Popołudniowy makijaż z akcentem na usta.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 23:47

Hej! Dawno nie wrzucałam makijaży... A dziś pokażę Wam, jaki makijaż zrobiłam sobie ostatnio na szybko na popołudniowe wyjście. Uwielbiam takie kolory.
Oczy są lekko podkreślone. W załamaniach górnej powieki zastosowałam technikę banana.




Usta... Na usta dałam nieco mocniejszy akcent. Burgund zmieszany z różowym transparentnym błyszczykiem. I to lubię najbardziej.

No i lubię siebie w takim wydaniu... :)

Dodam jeszcze, abyśmy wszystkie kobietki pamiętały, że to nie makijaż, nie piękna fryzura zdobi kobietę w 100%... To co sprawia, że jesteśmy piękne jest w Nas samych. To uśmiech, dobre serducho i błysk radości w oczach.
Pamiętajcie o tym. Odkrywajcie to co piękne i pielęgnujcie to, bo warto :)


Pozdrawiam
Ola

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.