Mój dzień. Urodziny!

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 21:47


Witam ciepło :)

16go września miałam swoje święto. 29 wiosen minęło jak jeden dzień :) Czas leci nieubłaganie... i tylko patrzeć jak będzie zmiana kodu na "3" z przodu hehehe 
Ale na szczęście, mamy tyle lat na ile się czujemy, czyli w moim przypadku z 2 - 3 lata mniej :) 
Jak napisałam u siebie na facebooku, fajnie jest mieć urodziny, ale ja się czuję wyjątkowo każdego dnia, bez okazji. A jak się nie czuję, to idę poćwiczyć i mi przechodzi :D
Tak czy siak, z okazji mojego kolejnego dodatkowego roku, życzę sobie, między innymi:

"Wytrwałości, aby zmienić to, co zmienić można. Pogody ducha, aby pogodzić się z tym czego zmienić nie można. I mądrości aby odróżnić jedno od drugiego." 

- Marek Aureliusz
 

...resztę fajnych rzeczy życzyli mi inni, więc wystarczy ;)




PS. Jak się podoba make-up? :D
Miłej nocy :)
Ola

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.