Owocowy koktajl

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 14:42

Hejo!


Jak Wam mija dzień? U nas piękna pogoda... Więc mam dziś coś pysznego i szybkiego do zaoferowania :)
Bardzo lubię owocowe koktajle, warzywno - owocowe, hmmmm mniaaam :)
Tak poza tematem, dodam, że kolejne posty "pomału" się tworzą. Mam czasu trochę mniej, ale daję radę! :D Ogarniam cały czas.
Aktualnie, przygotowuję się do półmaratonu, który odbędzie się już za 9 dni, czyli 19 września w Oslo tu link. Więc i post będzie o bieganiu, ale póki co, nie zdradzę o czym dokładnie. Kto będzie ciekawy ten niech przybywa i czyta... Powiadomię na fp :P

A dziś,będzie przepis na koktajl owocowy.
Bardzo prosty.




Składniki:

  • arbuz
  • kiwi 
  • banan
  • jogurt
Jogurt, banan i kiwi zmiksować razem i wlać do szklanki a następnie zrobić to samo z arbuzem i jogurtem. Zblendować i wlać na górę wcześniejszej mieszanki. Kolory się przeszły delikatnie i o to mi chodziło..

Tak wygląda mój koktajl owocowo - jogurtowy.


Smacznego!!! I miłego popołudnia... :)
Pozdrawiam
Ola

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.