Winter Run Oslo :)

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 22:03

Hejka!

Teraz troszkę o bieganiu! W końcu :)

W sobotę, 6 lutego, brałam udział w biegu "Winter Run" na 10 km. Czyli pierwszy start w Nowym Roku mam już za sobą.
Trasa była przepiękna, głównie przez widoki. Był to bieg przy fiordzie, na dworze ciemno, miasto pięknie oświetlone... Coś pięknego. Bieg zaczął się o godz. 17:00, więc szybko zapadł zmierzch. Miejscami było bardzo ciemno i trasa była oblodzona, ale na szczęście "orła" nie zaliczyłam hehe.
Trasa miała 5 km i biegło się ją dwa razy.

A to mój zaciesz
źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

Klimat imprezy był jedyny w swoim rodzaju. Był fireshow, do tego na starcie, mecie i gdzieniegdzie, na trasie stali wolontariusze, organizatorzy, z racami. MEGA! Co jakiś czas stały metalowe kubły, w których paliły się kawałki drewna, a także co kilkanaście metrów stały palące się lampiony (duże znicze). Wywarło to na mnie ogromne wrażenie.

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

Impreza bardzo fajna - pierwszy raz biegłam w zimowym biegu i to jeszcze takim odjechanym. A do tego uświadomiłam sobie, że jeszcze nigdy nie biegłam w biegu na 10 kilometrów. Zawsze było więcej lub mniej. Także kolejna dobra wiadomość, że zrobiłam coś nowego :)
Z czasu również jestem zadowolona. Pomimo zimowej aury, czyli lodu na trasie, schodów, górek, pagórków, licznych zakrętów przebiegłam dyszkę w 01:00:13 :) Godzinka i 13 sekund to moim zdaniem fajny czas na takie warunki. Tym bardziej, że nie przygotowywałam się na bicie rekordów a tutaj taka niespodzianka.


 rozgrzewka przed biegiem :)

Endomondo, muzyka i jestem gotowa ;) 

Było zajebiście, co tu dużo mówić... :)

źródło: www.facebook.com/ilovewinterrun

Pozdrawiam
Ola

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.