Na różowo - fioletowo. Makijaż cieniami Glazel w odcieniach różu i fioletu.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 15:29

Witam ciepło :)


Jak Wam mija dzień? U mnie dziś łóżko, gorąca herbatka i chusteczki... 
Nie jest źle, swoje trzeba odchorować. Ale trzeba też coś porobić, aby nudą nie wiało.
U mnie, na początek będzie to: książka i obmyślanie kolejnego makijażu :)

A dziś mam dla Was, propozycję makijażu w odcieniach różu i fioletu. Make-up jest łatwy w wykonaniu. Bardzo ładnie podkreśla oczy, zwłaszcza na zewnętrznych kącikach oczu. Wykonałam go na wieczór, ale fajne jest to, że wygląda na lekki i nie obciążający oczu.


Kosmetyki jakich użyłam to:

OCZY: Glazel Matte 116, H15, 332, S46, Rimmel 071 Pure White, Sephora czarna kredka, Glazel wypiekany cień nr 1, 29, Czarny cień z paletki Sephora.
BRWI: Glo Minerals Brow Kit, L'Oreal Paris Brow Artist Plumper Transparent.
USTA: L'Oreal Paris 109 Blossoming Berry.
RZĘSY: Max Factor False Lash Effect Black, plus dokleiłam kilka kępęk w zewnętrznym kąciku oka.







Rozbrajają mnie miny fotek makijażu :) 
(Ale makijaż ładnie widać.)



Pozdrawiam serdecznie z mroźnego, ale słonecznego Oslo :)
Ola.


  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.