Zielony z czerwoną kreską.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 12:20

Witam ciepło :)

Choć do kalendarzowej wiosny jeszcze ponad miesiąc, to ja zrobiłam ją sobie na oczach już teraz :) Jak szaleć to szaleć! 
Świetnie się bawiłam robiąc ten makijaż i bardzo poprawił mi się humor.

Co sądzicie o takim kontrastowym połączeniu?
Zachęcam Was do zabawy kolorem.


Użyłam kosmetyków: 

Oczy: IsaDora 44 soft black, Rimmel 071 Pure white, Vipera 354 coral, Glazel Matte 115, S4, 104, Glazel Tropic T3, T4, Vipera Galaxy 103, Work the colour Eyeshadow pencil - Vanilla Sky 1. 
Rzęsy: Max Factor False Lash Effect Black.
Brwi: Glo minerals Brow Kit, Brow Artist Plumper Transparent L'Oreal Paris.
Usta: Lancome 282 L'absolu Rouge, Revlon 015 Grape.
Twarz: Rimmel Match perfection 030 classic beige, L'Oreal Paris True Match, Rimmel Match Perfection 030, Sleek Glo Face And Body Highlighter, Bronzer i róż z palety Glazel.






i jeszcze raz, tylko, że w kolażu :)



Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia :)

Ola.


  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.