Niebieski wieczorowy z brokatową kreską.

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 20:41

Hejka wszystkim...:)

Dziś taka propozycja, mocny makijaż w akcentach granatu i koloru niebieskiego. Zrobiłam go jakiś czas temu, ale nie byłam przekonana do wrzucania go tutaj. A czemu? Ponieważ, tego dnia aparat nie chciał ze mną współpracować, co rzutowało m.in. na zmiany oświetlenia. Ale trudno. Starałam się. Makijaż wyszedł fajny moim zdaniem, więc szkoda by było go nie pokazać. Co do aparatu - uczymy się na błędach, następnym razem będzie lepiej... a Wy przy okazji zobaczycie go w różnym oświetleniu ;)

Co sądzicie o tym makijażu? Jestem ciekawa Waszych opinii.







Pozdrawiam,
Aleksandra :)

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.