Pierwsze urodziny bloga! :)

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 19:45

Witam ciepło :)

To już roczek minął, od kiedy zamieściłam swój pierwszy wpis... :) i z tej okazji chciałabym podziękować Wam - wszystkim czytelnikom mojego bloga, że tu zaglądacie, że jesteście ze mną.

Dziękuję za każdy komentarz, udostępnienie, reakcję :) Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej :) Bo tak na prawdę, to Wy dajecie mi motywację do tego by działać. Dziękuję!

Podziękowania należą się także najbliższym osobom: rodzince, przyjaciołom i mężowi, gdyby nie ich wsparcie, to czasem ciężko by było ruszyć.




Plany?

Mam kilka pomysłów... :) Na pewno umieszczać więcej wpisów! hehe A o reszcie będziecie się dowiadywać z czasem. Niestety, chwilowo brakuje mi na to czasu, ale pogodzę to jakoś, już moja w tym głowa. Jesteście ciekawi? :)

Buziaki dla Was gorące!

Aleksandra

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.