Owsiane ciasteczka

Dodane przez Aleksandra Olewińska - 22:18

Dzisiaj będzie przepis na owsiane ciasteczka z bananem bez mąki, cieszycie się? :) Któregoś dnia miałam ochotę na coś słodkiego ale i zdrowego jednocześnie, więc pogrzebałam w internecie i znalazłam. Trafiłam na kilka fajnych przepisów i z nich skleciłam swój własny! Tu jest dowolność, możecie wrzucić co tylko chcecie i co lubicie. Najważniejsze aby były płatki i banan a reszta zależy od Was. Przepis jest prosty i szybki a ciasteczka są zdrowe, smaczne i w sam raz dla osób, które dbają o linię.





Dla mnie bomba te ciasteczka! :D

Ok, oto przepis (na ok.15 ciasteczek):

Składniki:

1 szklanka płatków owsianych
1 duży dojrzały banan 
1 łyżka miodu
garść rodzynek
1 łyżka wiórków kokosowych
3-4 suszone morele pokrojone w kosteczkę
posiekane orzechy

Banana rozgniatamy widelcem, dodajemy resztę składników i mieszamy ze sobą. Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Blachę wyłożyć papierem do pieczenia. Nakładamy łyżką masę na blachę formując okrągły kształt ciastka, spłaszczamy na grubość ok. 0,5 - 1 cm. Ciasta się nie rozpływają, zostają takiej samej wielkości. Pieczemy 15 minut.




I gotowe :)


Smacznego!

  • Udostępnij:

Może Ci się także spodobać

0 Komentarze

Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie treści bloga oraz zdjęć bez mojej zgody. Obsługiwane przez usługę Blogger.